MINŐSÉG IRÁNTI ELKÖTELEZETTSÉGÜNK
Célunk: Ügyfeleink igényeinek folyamatosan kiváló színvonalon történő szolgáltatás nyújtása valamint kiváló Ügyfél és Partnerkapcsolat kialakítása és ápolása.
A környezeti körülmények szem előtt tartásával folyamatosan alakítjuk munkakultúránkat, jó minőségű és korszerű berendezésekkel dolgozunk.
A kiváló minőségi szolgáltatás nyújtásához Ügyfeleink minőséggel kapcsolatos észrevételeit hasznosítjuk, és a szolgáltatási folyamatokat is közösen értékeljük.
A minőségirányítási folyamatszabályozásban cégünk minden munkatársa részt vesz, mindenki kötelezettséget vállalt, hogy saját tevékenységét a fentiek szerint végzi.
Minőségpolitikánkat és minőségcéljainkat folyamatosan felülvizsgáljuk, értékeljük és a Ügyfeleink elvárásoknak megfelelően fejlesztjük.